Service & Menjual Rx-Water

Selamat Datang ke http://servicerx-water.blogspot.com/ (017-7764369 Ayub )

Isnin, 5 Disember 2016

RxWater Bulan 11/2016


Alhamdulillah, 

TERIMA KASIH pada semua pelanggan penapis air ku pada bulan 11/2016

Dapatkan promosi akhir tahun di www.penapisairmalaysia.com dan info terkini mengenai air & penapis air di malaysia

010-2202695
017-7764369
Call/whatsapp
Mohd Ayub












------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Mencari penapis air HALAL & BERMINERAL?
RxWATER pilihan bijak bg umat Islam! Mengapa water filter yang diilhamkan oleh Doktor Perubatan Islam yang pulih dari Kanser dengan Terapi Air harus menjadi pilihan bagi anda sekeluarga? Sebagai ibu bapa dan anak yang prihatin kepada kesihatan keluarga, kita akan sentiasa mencari yang terbaik untuk anak-anak dan keluarga yang kita sayangi..
Setiap hari kita dan orang yang tersayang sentiasa sibuk dgn pelbagai aktiviti. Dan adakah kita juga sedar bahawa setiap hari hidup kita bergantung pada air? Namun kadang-kadang walaupun kita rasa kita dah jalani hidup sihat, kita dan orang orang tersayang masih tidak terlepas dari penyakit dan kita tertanya Tanya kenapa aku masih sakit sedangkan aku bersenam dan jalani gaya hidup dan pemakanan yang sihat.
Ramai dari kita kita tidak sedar punca kebanyakan penyakit adalah berpunca dari air yang kita minum setiap hari. Mungkin ramai yang tidak sedar bahawa air yang kita guna yang minum, mencuci dan memasak itu datang dari sumber yang tercemar seperti sungai, empangan, tangki air dan sebagainya. Air yang keluar dari paip rumah kita tidak terlepas dari klorin, kuman, najis, karat, keladak dan kimia. Bahan-bahan ini adalah menjadi punca penyakit yang kita alami.
Bagaimana pula dengan makanan yang kita makan setiap hari? Sayur, buah-buahan yang sentiasa terdedah dengan racun serangga dan kimia. Ayam dan daging pula disuntik dengan hormone dan anti biotik. Ikan dilaut pula tercemar dengan merkuri, plumbum dan bahan kumbahan industri. Jadi apa lagi yang selamat dimakan?
Sanggupkah anda mengorbankan kesihatan diri dan mereka yang tersayang?




Untuk keterangan lanjut boleh je call saya di 0102202695 / 0177764369 / terus layari  www.penapisairmalaysia.com  & saya pasti anda akan teruja untuk merasai air yang Unik & Suci ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan