Service & Menjual Rx-Water

Selamat Datang ke http://servicerx-water.blogspot.com/ (017-7764369 Ayub )

Sabtu, 18 Februari 2017

Pasang & Servis RxWater Bulan 2




#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : DAMANSARA, SELANGOR
SERVIS : KATRIJ 3&4
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER (OZONE)
TARIKH : 11.2. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : SIMPANG KIRI BATU PAHAT, JOHOR
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER ( HOT & COLD )
TARIKH : 17.2. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : SIMPANG LIMA, BATU PAHAT, JOHOR
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER ( HOT & COLD )
TARIKH : 17.2. 2017




#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : TAMAN MURNI, BATU PAHAT, JOHOR
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER ( HOT & COLD )
TARIKH : 17.2. 2017




#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : SUNGAI ABONG , MUAR, JOHOR
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER ( HOT & COLD )
TARIKH : 17.2. 2017






#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : TAMAN KEMAJUAN, BATU PAHAT, JOHOR
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER ( HOT & COLD )
TARIKH : 17.2. 2017

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------





.
.
KESILAPAN BESAR PEMBELI PENAPIS AIR DI MALAYSIA! SIBUK BELI CIRI-CIRI, BUKANNYA MANFAAT PRODUK!
.
.
BETUL, MMG TOTALLY WRONG! Kebnyakkan Pembeli, kerap membeli hanya fokuskn pada ciri-ciri produk. Sibuk sgt nk panas, sejuk, suam, & mcm2 lah
.
.
Percayalah,
.
.
Jangan hanya mencari ciri-ciri produk sahaja, itu bukanlah asbab pertama utk kita memiliki penapis air, Panas, Sejuk, Suam mgkin ciri-ciri tu dah jd no 2 mungkin no 3, mngkin 4.. Bkn yg pertama! Ingat ni.. Bkn yg pertama....
.
.
Nk tau apa kesilapan yg sering dibuat oleh pembeli2 penapis air?
.
.
"Nak sifu penapis air, nak tahu.."
.
.
Cth dia cmni, katalah anda beli mesin Penapis Air sbb ada panas dan sejuk sahaja, anda akan dapat manfaat teknologi panas dan sejuk dan paling2 tinggi pun dapat sekali air yg bersih. So anda sibuk cari ciri-ciri mcm tu sahaja padahal matlamat utama dan yang terutama sekali adalah....?
.
Adalah ape sifu penapis air?
.
Sabo sabo...
.
Zaman sekolah dulu pernah tak cikgu kata air bersih sahaja tak cukup bagus, Air terbaik adalah yang SUCI... haa ingat kan?..
 .
YES
YES
YES
.
air yang bersih sahaja belum tentu kebaikannya, tetapi air yang SUCI pastinya bersih dan di jamin kebersihannya.
.
So ape kaitan dengan penapis air? Kaitannya adalah bila kita minum air yg berkonsep SUCI ni. Pastinye kebersihan terjaga dan yang . best sekali kesihatan juga terjaga.
.
Pakai penapis air sbb nak dapatkan air yang bagus di minum kan yang paling penting. Ha ni baru sbb no. 1 jika sekadar bersih sahaja penapis air di pasaran memang banyak dan berlambak.
.
Ada pelanggan di pasir gudang bagi tahu sifu, Sejak anak dia lahir bermacam-macam jenis penyakit anak dia ada termasuk lukimia, pastu saya berjumpe dengan penapis air ini dan Alhamdulillah.. Sampai sekarang dan tadikah pun dia dah bebas dari sakit2 itu.
.
Tak kurang juga sewaktu sifu datang servis penapis air di rumah sorang pakcik ni di terengganu dan dia kata dulu saya dan isteri sakit kulit jadi selepas anak saya dapat tahu pasang penapis air ni dia terus belikan untuk kami minum, masak, Dan gunakan untuk mandi Juga Alhamdulillah selepas 2 bulan penyakit kulit saya suami isteri dah xde sejak 2005 sampai la sekarang penyakit kulit dah xde lagi.
.
Rakan seperniagaan pun pernah bercerita bermacam-macam jenis penyakit yg dapat di bantu.
.
.
Nak tahu tak sapa yg guna penapis air ni?
.
.
Mestilah nk tahu sifu
.
Ok, Ni d antara yg sifu sempat list kan
.
( NAJIB RAZAK, IMAM MUDA HASSAN, SHAH INTEAM, SULIZA SALAM, TOK GURU, KEBANYAKKAN RAJA DI MALAYSIA, )
.
Contoh, Sifu pernah servis penapis air di ISTANA (istana mana xboleh nk bagi tahu) tapi yg penting penapis air tu dah ada di situ sejak 2004 dan sehingga kini 2017.. agak2 la nape tempat yg mewah mcm tu tak tukar penpis air yang bermacam macam model sekarang ni?
.
Haaa tepok dada tanya sendiri
.
Berapa Ramai yang dah dapat sesuatu?
.
.. --> komen "bermanfaat"
.
Kalau bermanfaat dan rasa lebih ramai perlu tahu boleh la tekan SHARE
.
Yang tak sabo dah nak penapis air ni
.
.. -->> komen "saya nak pasang".
.
.
Bila kali terakhir anda bersihkan tangki air rumah anda?
.
Dan anda memang pasti air anda bersih ,halal & suci dari najis serta lipas dan tikus yang selalu mati dalam tangki
.
So bila kali terakhir anda cuci tangki air tu?
.
Sejak pindah anda pun tak tahu tangki tu kat mana kan?
.
So you sedang minum air ape sekarang kat rumah?
.
You tak pasti air ape kan, mungkin air tikus, mungkin air lipas atau air taik cicak.
.
Anda faham ke faham ni?
.
Akak : Adik ayub akak dah ada penapis air sebenarnya kat rumah
.
Ayub : tapi kak mesti penapis air rumah akak x servis dengan bagus dia adalah tempat pembiakan bakteria yang paling bagus untuk bunuh anak kat rumah.
.
Akak : ok ayub akak tukar akak tukar.. Akak ambil yang baru ni. Haa yang lama ni boleh bagi kat mak?
.
Ayub: akak sampai hati bagi mak barang terpakai.. Mak kite tak pernah bagi kasut sekolah terpakai,baju sekolah terpakai. Pernah tak kak?
.
Akak : tak pernah
.
Ayub : akak nak bagi penapis air terpakai?
.
Akak : habistu nak buat ape sekarang?
.
Ayub : beli 2 kak. Jangan la sampai hati kak bagi penapis air yg dah penuh dengan bakteria tu kat mak kak.akak nk bunuh mak pulak ?
.
Akak : tak nak
.
Sms / whatsapp
CALL -->> 0102202695
CALL -->> 0102202695
CALL -->> 0102202695
.
Lama utama
-->> www.penapisairmalaysia.com
-->> www.penapisairmalaysia.com
-->> www.penapisairmalaysia.com

Selasa, 14 Februari 2017

Pasang & Servis RxWater Bulan 2




#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : SEGAMAT, JOHOR
SERVIS : KATRIJ 1, 2, 3&4 
MODEL: RX-WATER 1'st Model
TARIKH : 7.2. 2017
POSLAJU : EH409591425MY





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : KANGAR, PERLIS
SERVIS : KATRIJ 1 &2
MODEL: RX-WATER OZONE
TARIKH : 8.2. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : TEMERLOH, PAHANG
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER ( HOT & COLD )
TARIKH : 9.2. 2017




#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : MERSING, JOHOR 
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER ( HOT & COLD )
TARIKH : 9.2. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : PASIR GUDANG, JOHOR 
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER 
TARIKH : 13.2. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : SINGAPORE
SERVIS : BELI BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER 
TARIKH : 12.2. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : MERSING, JOHOR 
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER ( HOT & COLD )
TARIKH : 13.2. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : MUAR, JOHOR 
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER ( HOT & COLD )
TARIKH : 13.2. 2017


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





#ATTENTION! PENDAFTARAN BARU DIBUKA UNTUK MEMILIKI RXWATER KALI PERTAMA 2017 DI LOKASI JOHOR, MELAKA, PAHANG, NEGERI SEMBILAN, SELANGOR DAN KUALA LUMPUR.

Adakah Penapis Air anda dah di UPGRADE kan tahun 2017 ? Penapis air wajib SUCI & Dapat Membantu dalam Proses PENYEMBUHAN. Saya nak bantu anda dlm MEMILIKI RXWATER 2017.

Jika Anda BERADA di Rumah, Kedai, Pejabat, Surau, Masjid, Balai Raya, Restoran, Taska, anda WAJIB ada Penapis air RXWATER.

Masalah PENGGUNA sekarang adalah

✘ Penapis Air Tidak HALAL
✘ Penapis Air Hanya Menghasilkan Air yang Bersih & tidak berkonsep Air SUCI
✘ Penapis air kerap sangat kena servis
✘ Penapis Air tidak Membawa manfaat untuk kesihatan
✘ Penapis Air Servis Tahunan yang Mahal

Anda kena selesaikan MASALAH ini sekarang juga!

UPGRADE kan Mutu dan Kualiti Penapis Air anda dengan RXWATER yang menjadi TREND 2017! Anda kena tahu! Saya nak bantu anda dapatkan air yang Suci & membantu dalam proses pemulihan sakit yang di alami serta secara tidak langsung mengurangkan perbelanjaan ubat yang anda kena beli setiap bulan.

Jadi saya dah sediakan 3 MODEL untuk anda Pasang di tempat yang diinginkan. Lebih praktikal, lebih cepat & mudah di kendalikan.

Anda WAJIB ada....

Tak rugi memiliki RXWATER kerana ia mampu & TERBUKTI membantu dalam proses pemulihan sakit yang di alami & mengubah tahap ekonomi hidup anda. Cuma spent duit serendah rm3.50 sehari dan ubah hidup anda untuk bertahun-tahun akan datang…

=====
PENAPIS AIR WAJIB ADA TAHUN 2017
=====

Saya dah ready dengan model Penapis Air untuk bantu anda jaga kesihatan anda Dengan kos yang rendah dengan adanya penapis air RXWATER.

Fuhhh banyak manfaat betul penapis air RXWATER ni!

Jadi anda WAJIB spent rm3.50 sehari dengan RXWATER untuk Memilikinya & pastikan kesihatan anda dan keluarga terjaga sepanjang tahun.

Bila boleh pasang Penapis Air RXwater? Saya dah tak sabar nak pasang!

Saya serius nak pasang!

Jap..jap..tengok info cara memohon ni dulu.

Ni info memohon
=======

✔ pemasangan RxWater
✔ 1-28 Feb 2017
✔ Seluruh Malaysia
✔ 8pg-10mlm

===

✔ Nama
✔ Alamat
✔ No.Hp
✔ Nak bayar cara mana satu? (Cash / kad kredit / ansuran kad kredit)

===

*Jika ada perubahan pihak saya akan maklumkan lebih awal ya.

Berminat nak miliki RXWATER?

Yuran biasa pemasangan adalah R̶M̶5̶0̶0̶ R̶M̶2̶0̶0̶ Saya nak bagi tawaran tak masuk akal dengan yuran serendah RM50 (dgn syarat LIKE & share page RxWater ) & ia dibuka dalam masa beberapa hari sahaja.

Atau bila kuota 100 pembeli terawal telah penuh.

➳ ➳ BERMINAT nak miliki RXWATER ?

DAFTAR SEKARANG melalui no.Whatsapp & Email ini :

——>> 0102202695
——>> 0177764369
——>> ayubwellnessnetwork@gmail.com

Isnin, 6 Februari 2017

RxWater Bersama Datin Suliza Salam



#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA

LOKASI : TAMAN TAR, AMPANG, SELANGOR
SERVIS : KATRIJ 1 & WATER TAP
MODEL: RX-WATER HOT & NORMAL
TARIKH : 3.2. 2017
PELANGGAN : SULIZA SALAM
.
.
KESILAPAN BESAR PEMBELI PENAPIS AIR DI MALAYSIA! SIBUK BELI CIRI-CIRI, BUKANNYA MANFAAT PRODUK!
.
.
BETUL, MMG TOTALLY WRONG! Kebnyakkan Pembeli, kerap membeli hanya fokuskn pada ciri-ciri produk. Sibuk sgt nk panas, sejuk, suam, & mcm2 lah
.
.
Percayalah,
.
.
Jangan hanya mencari ciri-ciri produk sahaja, itu bukanlah asbab pertama utk kita memiliki penapis air, Panas, Sejuk, Suam mgkin ciri-ciri tu dah jd no 2 mungkin no 3, mngkin 4.. Bkn yg pertama! Ingat ni.. Bkn yg pertama....
.
.
Nk tau apa kesilapan yg sering dibuat oleh pembeli2 penapis air?
.
.
"Nak sifu penapis air, nak tahu.."
.
.
Cth dia cmni, katalah anda beli mesin Penapis Air sbb ada panas dan sejuk sahaja, anda akan dapat manfaat teknologi panas dan sejuk dan paling2 tinggi pun dapat sekali air yg bersih. So anda sibuk cari ciri-ciri mcm tu sahaja padahal matlamat utama dan yang terutama sekali adalah....?
.
Adalah ape sifu penapis air?
.
Sabo sabo...
.
Zaman sekolah dulu pernah tak cikgu kata air bersih sahaja tak cukup bagus, Air terbaik adalah yang SUCI... haa ingat kan?..
.
YES
YES
YES
.
air yang bersih sahaja belum tentu kebaikannya, tetapi air yang SUCI pastinya bersih dan di jamin kebersihannya.
.
So ape kaitan dengan penapis air? Kaitannya adalah bila kita minum air yg berkonsep SUCI ni. Pastinye kebersihan terjaga dan yang . best sekali kesihatan juga terjaga.
.
Pakai penapis air sbb nak dapatkan air yang bagus di minum kan yang paling penting. Ha ni baru sbb no. 1 jika sekadar bersih sahaja penapis air di pasaran memang banyak dan berlambak.
.
Ada pelanggan di pasir gudang bagi tahu sifu, Sejak anak dia lahir bermacam-macam jenis penyakit anak dia ada termasuk lukimia, pastu saya berjumpe dengan penapis air ini dan Alhamdulillah.. Sampai sekarang dan tadikah pun dia dah bebas dari sakit2 itu.
.
Tak kurang juga sewaktu sifu datang servis penapis air di rumah sorang pakcik ni di terengganu dan dia kata dulu saya dan isteri sakit kulit jadi selepas anak saya dapat tahu pasang penapis air ni dia terus belikan untuk kami minum, masak, Dan gunakan untuk mandi Juga Alhamdulillah selepas 2 bulan penyakit kulit saya suami isteri dah xde sejak 2005 sampai la sekarang penyakit kulit dah xde lagi.
.
Rakan seperniagaan pun pernah bercerita bermacam-macam jenis penyakit yg dapat di bantu.
.
.
Nak tahu tak sapa yg guna penapis air ni?
.
.
Mestilah nk tahu sifu
.
Ok, Ni d antara yg sifu sempat list kan
.
( NAJIB RAZAK, IMAM MUDA HASSAN, SHAH INTEAM, SULIZA SALAM, TOK GURU, KEBANYAKKAN RAJA DI MALAYSIA, )
.
Contoh, Sifu pernah servis penapis air di ISTANA (istana mana xboleh nk bagi tahu) tapi yg penting penapis air tu dah ada di situ sejak 2004 dan sehingga kini 2017.. agak2 la nape tempat yg mewah mcm tu tak tukar penpis air yang bermacam macam model sekarang ni?
.
Haaa tepok dada tanya sendiri
.
Berapa Ramai yang dah dapat sesuatu?
.
.. --> komen "bermanfaat"
.
Kalau bermanfaat dan rasa lebih ramai perlu tahu boleh la tekan SHARE
.
Yang tak sabo dah nak penapis air ni
.
.. -->> komen "saya nak pasang".
.
.
Bila kali terakhir anda bersihkan tangki air rumah anda?
.
Dan anda memang pasti air anda bersih ,halal & suci dari najis serta lipas dan tikus yang selalu mati dalam tangki
.
So bila kali terakhir anda cuci tangki air tu?
.
Sejak pindah anda pun tak tahu tangki tu kat mana kan?
.
So you sedang minum air ape sekarang kat rumah?
.
You tak pasti air ape kan, mungkin air tikus, mungkin air lipas atau air taik cicak.
.
Anda faham ke faham ni?
.
Akak : Adik ayub akak dah ada penapis air sebenarnya kat rumah
.
Ayub : tapi kak mesti penapis air rumah akak x servis dengan bagus dia adalah tempat pembiakan bakteria yang paling bagus untuk bunuh anak kat rumah.
.
Akak : ok ayub akak tukar akak tukar.. Akak ambil yang baru ni. Haa yang lama ni boleh bagi kat mak?
.
Ayub: akak sampai hati bagi mak barang terpakai.. Mak kite tak pernah bagi kasut sekolah terpakai,baju sekolah terpakai. Pernah tak kak?
.
Akak : tak pernah
.
Ayub : akak nak bagi penapis air terpakai?
.
Akak : habistu nak buat ape sekarang?
.
Ayub : beli 2 kak. Jangan la sampai hati kak bagi penapis air yg dah penuh dengan bakteria tu kat mak kak.akak nk bunuh mak pulak ?
.
Akak : tak nak
.
Sms / whatsapp
CALL -->> 0102202695
CALL -->> 0102202695
CALL -->> 0102202695
.
Lama utama
-->> www.penapisairmalaysia.com
-->> www.penapisairmalaysia.com
-->> www.penapisairmalaysia.com

Sabtu, 4 Februari 2017

Pasang & Servis RxWater Bulan 2



#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : TAMAN TUN DR. ISMAIL, SELANGOR
SERVIS : katrij 1&2, Pe hose, Ozone hose
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER (ozone)
TARIKH : 3.2. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : SAUJANA UTAMA, SELANGOR
SERVIS : PASANG BARU
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER (HOT & COLD)
TARIKH : 3.2. 2017



---------------------------------------------------------------------------------------------------



KESILAPAN BESAR PEMBELI PENAPIS AIR DI MALAYSIA! SIBUK BELI CIRI-CIRI, BUKANNYA MANFAAT PRODUK!
.
.
BETUL, MMG TOTALLY WRONG! Kebnyakkan Pembeli, kerap membeli hanya fokuskn pada ciri-ciri produk. Sibuk sgt nk panas, sejuk, suam, & mcm2 lah
.
.
Percayalah,
.
.
Jangan hanya mencari ciri-ciri produk sahaja, itu bukanlah asbab pertama utk kita memiliki penapis air, Panas, Sejuk, Suam mgkin ciri-ciri tu dah jd no 2 mungkin no 3, mngkin 4.. Bkn yg pertama! Ingat ni.. Bkn yg pertama....
.
.
Nk tau apa kesilapan yg sering dibuat oleh pembeli2 penapis air?
.
.
"Nak sifu penapis air, nak tahu.."
.
.
Cth dia cmni, katalah anda beli mesin Penapis Air sbb ada panas dan sejuk sahaja, anda akan dapat manfaat teknologi panas dan sejuk dan paling2 tinggi pun dapat sekali air yg bersih. So anda sibuk cari ciri-ciri mcm tu sahaja padahal matlamat utama dan yang terutama sekali adalah....?
.
Adalah ape sifu penapis air?
.
Sabo sabo...
.
Zaman sekolah dulu pernah tak cikgu kata air bersih sahaja tak cukup bagus, Air terbaik adalah yang SUCI... haa ingat kan?..
.
YES
YES
YES
.
air yang bersih sahaja belum tentu kebaikannya, tetapi air yang SUCI pastinya bersih dan di jamin kebersihannya.
.
So ape kaitan dengan penapis air? Kaitannya adalah bila kita minum air yg berkonsep SUCI ni. Pastinye kebersihan terjaga dan yang . best sekali kesihatan juga terjaga.
.
Pakai penapis air sbb nak dapatkan air yang bagus di minum kan yang paling penting. Ha ni baru sbb no. 1 jika sekadar bersih sahaja penapis air di pasaran memang banyak dan berlambak.
.
Ada pelanggan di pasir gudang bagi tahu sifu, Sejak anak dia lahir bermacam-macam jenis penyakit anak dia ada termasuk lukimia, pastu saya berjumpe dengan penapis air ini dan Alhamdulillah.. Sampai sekarang dan tadikah pun dia dah bebas dari sakit2 itu.
.
Tak kurang juga sewaktu sifu datang servis penapis air di rumah sorang pakcik ni di terengganu dan dia kata dulu saya dan isteri sakit kulit jadi selepas anak saya dapat tahu pasang penapis air ni dia terus belikan untuk kami minum, masak, Dan gunakan untuk mandi Juga Alhamdulillah selepas 2 bulan penyakit kulit saya suami isteri dah xde sejak 2005 sampai la sekarang penyakit kulit dah xde lagi.
.
Rakan seperniagaan pun pernah bercerita bermacam-macam jenis penyakit yg dapat di bantu.
.
.
Nak tahu tak sapa yg guna penapis air ni?
.
.
Mestilah nk tahu sifu
.
Ok, Ni d antara yg sifu sempat list kan
.
( NAJIB RAZAK, IMAM MUDA HASSAN, SHAH INTEAM, SULIZA SALAM, TOK GURU, KEBANYAKKAN RAJA DI MALAYSIA, )
.
Contoh, Sifu pernah servis penapis air di ISTANA (istana mana xboleh nk bagi tahu) tapi yg penting penapis air tu dah ada di situ sejak 2004 dan sehingga kini 2017.. agak2 la nape tempat yg mewah mcm tu tak tukar penpis air yang bermacam macam model sekarang ni?
.
Haaa tepok dada tanya sendiri
.
Berapa Ramai yang dah dapat sesuatu?
.
.. --> komen "bermanfaat"
.
Kalau bermanfaat dan rasa lebih ramai perlu tahu boleh la tekan SHARE
.
Yang tak sabo dah nak penapis air ni
.
.. -->> komen "saya nak pasang".
.
.
Bila kali terakhir anda bersihkan tangki air rumah anda?
.
Dan anda memang pasti air anda bersih ,halal & suci dari najis serta lipas dan tikus yang selalu mati dalam tangki
.
So bila kali terakhir anda cuci tangki air tu?
.
Sejak pindah anda pun tak tahu tangki tu kat mana kan?
.
So you sedang minum air ape sekarang kat rumah?
.
You tak pasti air ape kan, mungkin air tikus, mungkin air lipas atau air taik cicak.
.
Anda faham ke faham ni?
.
Akak : Adik ayub akak dah ada penapis air sebenarnya kat rumah
.
Ayub : tapi kak mesti penapis air rumah akak x servis dengan bagus dia adalah tempat pembiakan bakteria yang paling bagus untuk bunuh anak kat rumah.
.
Akak : ok ayub akak tukar akak tukar.. Akak ambil yang baru ni. Haa yang lama ni boleh bagi kat mak?
.
Ayub: akak sampai hati bagi mak barang terpakai.. Mak kite tak pernah bagi kasut sekolah terpakai,baju sekolah terpakai. Pernah tak kak?
.
Akak : tak pernah
.
Ayub : akak nak bagi penapis air terpakai?
.
Akak : habistu nak buat ape sekarang?
.
Ayub : beli 2 kak. Jangan la sampai hati kak bagi penapis air yg dah penuh dengan bakteria tu kat mak kak.akak nk bunuh mak pulak ?
.
Akak : tak nak
.
Sms / whatsapp
CALL -->> 0102202695
CALL -->> 0102202695
CALL -->> 0102202695
.
Lama utama
-->> www.penapisairmalaysia.com
-->> www.penapisairmalaysia.com
-->> www.penapisairmalaysia.com

Selasa, 31 Januari 2017

Terima Kasih Customer Bulan 1











TERIMA KASIH 😍

"SEMUA PELANGGAN #RxWater ku PADA BULAN 1. 2017 "

ALHAMDULILLAH
.
.
Anda patut ketahui 9 keunikan water filter ini berbanding water filter lain dipasaran. Keunikan ini memang anda tidak akan anda temui pada mana-mana water filter lain.

1. Hasil inovasi seorang doktor perubatan Islam & bekas pesakit kanser

2. Idea tercetus adalah hidayah Allah daripada musibah penyakit kanser STAGE 4

3. Dihasilkan dengan teras yang berciri-cirikan Air Zam-Zam

4. Satu-satunya water filter yg mewujudkan konsep SAMAK bagi menSUCIkan air

5. Satu-satunya water filter di dunia yg menggunakan Teknologi Bamboo Qun

6. Satu-satunya water filter yg menggabungkan fungsi 2 + 1 - dwifungsi Rxwater & Rxozone

7. Satu-satunya brand tempatan yg mendapat Anugerah MALAYSIA GOOD DESIGN

8. Disertakan dengan amalan peminuman - Terapi MiFiRo. Tiada mana-mana penapis air yg mempunyai panduan peminuman yg sebenar

9. 9 tahun di pasaran dan ramai yang telah mendapat manfaat penyembuhan. Antaranya ialah pesakit kanser, kencing manis, penyakit kulit kronik dan sebagainya.

Dengan 9 KEUNIKAN ini, tiada sebab untuk anda TIDAK MEMILIH Rxwater sebagai Penapis Air rumah anda.
.

INGAT AIR, INGAT RX-WATER
.
"Penapis air buluh RX-WATER membantu pelbagai masalah kesihatan"
.
0177764369 ayub
0102202695 ayub
.
www.penapisairmalaysia.com

Pasang &Servis Bulan 1




#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : PONTIAN, JOHOR
SERVIS : PASANG BARU
MODEL : THE ALL NEW RX-WATER [ HOT & COLD ] 
TARIKH : 21.1. 2017




#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : TAMAN KOTA MASAI, PASIR GUDANG, JOHOR
SERVIS : PASANG BARU
MODEL : THE ALL NEW RX-WATER [ HOT & COLD ] 
TARIKH : 23.1. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : TAMAN KOTA MASAI, PASIR GUDANG JOHOR
SERVIS : katrij 1&2
MODEL : RX-WATER [ 1'st MODEL ] 
TARIKH : 26.1. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : TAMAN SETAPAK JAYA, KUALA LUMPUR
SERVIS : FULL SERVIS
MODEL : RX-WATER [ 1'st MODEL ] 
TARIKH : 25.1. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : MUAR JOHOR 
SERVIS : FULL KATRIJ
MODEL: RX-WATER [ 1'st ] 
TARIKH : 26. 1. 2017





#PAKAR PENAPIS AIR #NO1 MALAYSIA
LOKASI : SERI GADING BATU PAHAT, JOHOR 
SERVIS : KATRIJ 3
MODEL: THE ALL NEW RX-WATER 
TARIKH : 27. 1. 2017


--------------------------------------------------------------------------------------------------------



KESILAPAN BESAR PEMBELI PENAPIS AIR DI MALAYSIA! SIBUK BELI CIRI-CIRI, BUKANNYA MANFAAT PRODUK!
.
.
BETUL, MMG TOTALLY WRONG! Kebnyakkan Pembeli, kerap membeli hanya fokuskn pada ciri-ciri produk. Sibuk sgt nk panas, sejuk, suam, & mcm2 lah
.
.
Percayalah,
.
.
Jangan hanya mencari ciri-ciri produk sahaja, itu bukanlah asbab pertama utk kita memiliki penapis air, Panas, Sejuk, Suam mgkin ciri-ciri tu dah jd no 2 mungkin no 3, mngkin 4.. Bkn yg pertama! Ingat ni.. Bkn yg pertama....
.
.
Nk tau apa kesilapan yg sering dibuat oleh pembeli2 penapis air?
.
.
"Nak sifu penapis air, nak tahu.."
.
.
Cth dia cmni, katalah anda beli mesin Penapis Air sbb ada panas dan sejuk sahaja, anda akan dapat manfaat teknologi panas dan sejuk dan paling2 tinggi pun dapat sekali air yg bersih. So anda sibuk cari ciri-ciri mcm tu sahaja padahal matlamat utama dan yang terutama sekali adalah....? 
Adalah ape sifu penapis air? 
Sabo sabo... 
Zaman sekolah dulu pernah tak cikgu kata air bersih sahaja tak cukup bagus, Air terbaik adalah yang SUCI... haa ingat kan?.. 
 . 
YES
YES
YES
air yang bersih sahaja belum tentu kebaikannya, tetapi air yang SUCI pastinya bersih dan di jamin kebersihannya. 
So ape kaitan dengan penapis air? Kaitannya adalah bila kita minum air yg berkonsep SUCI ni. Pastinye kebersihan terjaga dan yang . best sekali kesihatan juga terjaga. 
Pakai penapis air sbb nak dapatkan air yang bagus di minum kan yang paling penting. Ha ni baru sbb no. 1 jika sekadar bersih sahaja penapis air di pasaran memang banyak dan berlambak. 
Ada pelanggan di pasir gudang bagi tahu sifu, Sejak anak dia lahir bermacam-macam jenis penyakit anak dia ada termasuk lukimia, pastu saya berjumpe dengan penapis air ini dan Alhamdulillah.. Sampai sekarang dan tadikah pun dia dah bebas dari sakit2 itu. 
Tak kurang juga sewaktu sifu datang servis penapis air di rumah sorang pakcik ni di terengganu dan dia kata dulu saya dan isteri sakit kulit jadi selepas anak saya dapat tahu pasang penapis air ni dia terus belikan untuk kami minum, masak, Dan gunakan untuk mandi Juga Alhamdulillah selepas 2 bulan penyakit kulit saya suami isteri dah xde sejak 2005 sampai la sekarang penyakit kulit dah xde lagi. 
Rakan seperniagaan pun pernah bercerita bermacam-macam jenis penyakit yg dapat di bantu. 
Nak tahu tak sapa yg guna penapis air ni? 
Mestilah nk tahu sifu
Ok, Ni d antara yg sifu sempat list kan
( NAJIB RAZAK, IMAM MUDA HASSAN, SHAH INTEAM, SULIZA SALAM, TOK GURU, KEBANYAKKAN RAJA DI MALAYSIA, )
Contoh, Sifu pernah servis penapis air di ISTANA (istana mana xboleh nk bagi tahu) tapi yg penting penapis air tu dah ada di situ sejak 2004 dan sehingga kini 2017.. agak2 la nape tempat yg mewah mcm tu tak tukar penpis air yang bermacam macam model sekarang ni? 
Haaa tepok dada tanya sendiri 
Berapa Ramai yang dah dapat sesuatu? 
.. --> komen "bermanfaat"
Kalau bermanfaat dan rasa lebih ramai perlu tahu boleh la tekan SHARE 
Yang tak sabo dah nak penapis air ni
.. -->> komen "saya nak pasang".
Bila kali terakhir anda bersihkan tangki air rumah anda?
Dan anda memang pasti air anda bersih ,halal & suci dari najis serta lipas dan tikus yang selalu mati dalam tangki
So bila kali terakhir anda cuci tangki air tu?
Sejak pindah anda pun tak tahu tangki tu kat mana kan?
So you sedang minum air ape sekarang kat rumah?
You tak pasti air ape kan, mungkin air tikus, mungkin air lipas atau air taik cicak.
Anda faham ke faham ni?
Akak : Adik ayub akak dah ada penapis air sebenarnya kat rumah
Ayub : tapi kak mesti penapis air rumah akak x servis dengan bagus dia adalah tempat pembiakan bakteria yang paling bagus untuk bunuh anak kat rumah.
Akak : ok ayub akak tukar akak tukar.. Akak ambil yang baru ni. Haa yang lama ni boleh bagi kat mak?
Ayub: akak sampai hati bagi mak barang terpakai.. Mak kite tak pernah bagi kasut sekolah terpakai,baju sekolah terpakai. Pernah tak kak?
Akak : tak pernah
Ayub : akak nak bagi penapis air terpakai?
Akak : habistu nak buat ape sekarang?
Ayub : beli 2 kak. Jangan la sampai hati kak bagi penapis air yg dah penuh dengan bakteria tu kat mak kak.akak nk bunuh mak pulak ?
Akak : tak nak 
Sms / whatsapp
CALL -->> 0102202695
CALL -->> 0102202695
CALL -->> 0102202695
Lama utama