Service & Menjual Rx-Water

Selamat Datang ke http://servicerx-water.blogspot.com/ (017-7764369 Ayub )

Ahad, 10 Julai 2016

KEHEBATAN SISTEM pemurni AIR BAMBOO-QUN 2 DALAM 1 PERTAMA DI DUNIA.
.
- THE ALL-NEW RX-WATER -
.

Sejak dilancarkan secara besar-besaran pada bulan Jun 2010, sambutan Sistem Pemurni Air The All-New RxWater sangat-sangat menggalakkan.
.
Ianya telah mendapat 'coverage' di Buletin Utama TV3, dada akhbar, majalah dll.
.
Keunikan Sistem ini memang terserlah kerana bersifat Terapi dan membekalkan Air 'Kategori Ketiga' yang bersifat Penawar & sangat unik selain memberikan konsep Taharah-Samak dari kehadiran unsur2 Najis Berat, Bamboo-Qun, Crystal Ball untuk hafalan 'signature' Zat-Zat & ilham-ilham Kesejahteraan yang me-manfaatkan sifat semulajadi Air 'Hidup' yang mempunyai kapasiti Hafalan yang sangat kuat. Malah, Sistem The All-New RxWater adalah satu-satunya Sistem penapis Air yang mempunyai fungsi 'Ozonator' yang membekalkan air padat Ozon yang sangat 'powerful' utuk membasmi kuman & proses Detoksifikasi makanan/perkakasa rumah/kulit tubuh dll tanpa kesan mudarat seperti bahan antiseptik2 di dalam pasaran.
.

.
Air Rxwater juga adalah air beralkali, bermineral & mempunyai 'cluster' yang halus Semua ini adalah ciri-ciri Unik air RxWater sejak dari terlahirnya sistem ini pada tahun 2002 dahulu setelah Prof Dr. Noordin Darus sembuh dari musibah Kanser Darah yang sangat kronik setelah melakukan terapi mengharmonikan Sel dengan Air RxWater dengan Air liur basi dalaman, Mineral purba Shilajit, garam bukit & Cahaya Matahari pagi selain mengamalkan kaedah pernafasan 777 & Terapi Minda.
.
Semua ini terkandung di dalam langkah-langkah unit Terapi MiFiRo (Minda/Fizikal/Rohani) yang dipelopori oleh Dr. Noordin dari Ilham murni yang beliau perolehi semasa sakit Kanser dulu.
.
Antara bahan penting yang diolah oleh Dr.Noordin dalam terapi ini ialah kehadiran unsur Tanah Liat unik dengan Air Hidup ini. Hasilnya, bukan sahaja air Suci, malah mempunyai kesan gelombang penawar yang sangat mendekati unsur air kategori ketiga seperti Air Zam-Zam, Air Hunza (Pakistan), Air Lembah Okinawa (Jepun) dll. 
.
Air itu kemudiannya dipanggil 'RxWater'
 .
.
www.penapisairmalaysia.com
.
.
017-7764369
.
010-2202695
.
0197944727


Tiada ulasan:

Catat Ulasan